2012. február 5., vasárnap

TMC Oracle VLA 4

Idén karácsonyra kaptam a harmadik, és egyben kedvenc orsómat. Alu ötvözetből készült, a fékrendszere precíz, és ha partizánkodni van kedvünk, akkor egy 4-5-ös botra is feltehetjük.

                                     Az orsó




                          Precíz fékrendszer

Az orsó adatai:

Név: TIEMCO Oracle VLA 4
Gyártó: Tiemco
Osztály: AFTM 5/6
Dob kiszerelése: Large Arbor
Hajtókarrendszer: Direct Drive

               Dob Large Arbor kiszerelésben
                   Masszív orsóház

5/6-os osztálya ellenére egy oktató szerint jó lehet egy 4-5-ös botra, és egy 8-asra is csukázni. Egyszóval ez egy viszonylag univerzális orsó.

A 4-5-ös boton is tökéletesen műkszik az 5/6-os TMC orsó

The Oracle reel is the best!:)

üdv,

diver

3 megjegyzés:

  1. Sokat szemeztem vele én is, majd muti meg, nagyon kíváncsi vagyok rá! :)

    VálaszTörlés
  2. :D, gratula remélem sok halat ad majd!
    Némely részét az irománynak pontosítanám:
    Pont ez a méretet használom 2éve.
    -normál hosszúságú (27m) 6# zsinór alá alig fér backing, a 8# zsinór szerintem rá sem menne.
    -festése ultra gagyi, bárhol képes lepattogni.
    -a dob külső pereme olyan gyenge ,hogy bármely koccanás hatására deformálódik.
    -az orsóház alsó részén lévő éleket legömbölyítettem és felpolíroztam. Nem tűnt valami zsinórkímélőnek a megmunkálás (ahol fogod a fotón).
    -a dobrögzítő csavar alatt lévő csapágyat simán el lehet veszíteni (az előző tulaj megtette nekem), valami seeger gyűrűt igazán oda rakhattak volna.
    -Balkezes mivoltom folyományaként a hajtókarok mindíg letekeredtek a rögzítő csavarról, menetragasztóval kellett rögzítenem. Kellemetlen elhagyni a vízparton. Tapasztaltam.
    -féke tényleg hibátlan, súlya ideális egy átlagos 6# bothoz.
    -én olcsón szereztem ,pótdobbal 15e. Ennyit simán megért.Hiányosságait elfogadtam és rendberaktam ,így egész jó a szerkezet. De a "The Oracle reel is the best!:)" kijelentés azért szerintem kicsit erős :D .
    Úgyhogy vigyázz rá, akkor sokáig fog szolgálni... !
    Üdv : Zs

    VálaszTörlés
  3. Kösz mindenkinek!
    üdv,
    Péter

    ui.: ti hogy írtatok fel az üzenőfalra? Mert én még nem jöttem rá hogyan kell.

    VálaszTörlés